no-img

ادامه مطلب

DOC
پایان نامه اصول مشتری مداری و مدیریت CRM
doc
آبان ۶, ۱۳۹۴
تعداد صفحه:60
۵,۰۰۰ تومان
۵,۰۰۰ تومان – خرید

پایان نامه اصول مشتری مداری و مدیریت CRM


پایان نامه اصول مشتری مداری و مدیریت CRM

چکیده

توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است . يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به افزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي يابد. برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي . بخشي از اين نيازها توسط شركت ها سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي گردد.امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوريهاي جديد اطلاعاتي ، سازمان را به گونه اي تغيير دهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان ، با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود استCRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد.

درراستاي تحقق اين امر، مطالب در چهار بخش تنظيم گرديده است:

  • بخش اول: آشنايي با CRM
  • بخش دوم: اخذ تصميم مناسب جهت بكارگيري CRM در سازمان
  • بخش سوم CRM : جهت سازمان هايي با زمينه هاي متنوع كاري
  • بخش چهارم: معرفي سازمان هاي موفق بين المللي در
  • بكارگيريCRM



موضوعات :
پایان نامه , مدیریت

درباره نویسنده

تک پروژه بزرگترین مرجع برای دانشجویان

تک پروژه 123 نوشته در مرجع پایان نامه، مقاله، کتاب، پروژه دانشجویی، کنکور، استخدامی دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *