no-img

ادامه مطلب

DOC
تاثیر همراه بانک و پیامک های بانکی و دستگاه های ATM بر سود آوری بانک ها و تعامل با مشتری
doc
آبان ۲, ۱۳۹۶
۲۰,۰۰۰ تومان
۲۰,۰۰۰ تومان – خرید

تاثیر همراه بانک و پیامک های بانکی و دستگاه های ATM بر سود آوری بانک ها و تعامل با مشتری


تاثیر همراه بانک و پیامک های بانکی و دستگاه های ATM بر سود آوری بانک ها و تعامل با مشتری

این روزها صحبت از خدمات اینترنتی و بانکداری اینترنتی در رسانه ها زیاد شنیده می شود. بیلبورد و تبلیغات شهر ها را نیز، آگهی های بسیاری از بانک ها با جملات اغوا کننده ای چون ((بانک همیشه همراه شما)) یا ((بانک همیشه در دسترس)) پوشانده است. با این حال این پرسش وجود دارد که آیا بین خدمات اینترنتی و حتی الکترونیکی بانک های مختلف تمایز و تفاوتی وجود دارد؟ نحوه ی ارزیابی سرویس های الکترونیکی و اینترنتی چگونه است و اگر هر بانکی که با راه اندازی یک یا دو سرویس ادعای بهره برداری از بانکداری الکترونیکی را دارد، باید باور کرد؟ هر سرویس الکترونیکی خود به ده ها سرویس زیر مجموعه دیگر تقسیم می شود در حالی که بانک های ایرانی عموما به ارائه یک یا چند سرویس عمومی می پردازند و عملا سرویس های زیر مجموعه را کاملا فراموش می کنند برخی از بانک ها با راه اندازی سایت اینترنتی صرفا به ارائه چند مورد محدود از خدمات بانکی می پردازند، در حالی که صرف راه اندازی چند سرویس محدود را نمی توان بانکداری الکترونیکی نامید.

قلمرو موضوعی: در این تحقیق به بررسی تاثیر همراه بانک و پیامک های بانکی و دستگاه های ATM بر سودآوری بانک ها و تعامل با مشتری با استفاده از مدل تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده در بین مشتریان بانک ها می پردازیم.

قلمرو زمانی: قلمرو زمانی این تحقیق سال ۱۳۹۶ می باشد



درباره نویسنده

تک پروژه بزرگترین مرجع برای دانشجویان

تک پروژه 123 نوشته در مرجع پایان نامه، مقاله، کتاب، پروژه دانشجویی، کنکور، استخدامی دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *