رابطه بین سبک های مدیریتی و اثربخشی سازمانی در سازمان آموززش و پرورش سروستان سال تحصیلی ۹۲- ۹۱
در پژوهش حاضربه بررسی رابطه بین سبک های مدیریتی با اثربخشی سازمانی پرداخته شده است که جامعه آماری دراین تحقیق کل کارمندان اداره آموزش وپرورش سروستان است و نمونه انتخابی ۱۰ نفربه روش تصادفی ساده انتخاب شدند و اعتبار و پایایی آن با روش ضریب آلفای کرونباخ و دو نیمه کردن انجام شد برای تجزیه و تحلیل آن از روش های آماری تی تست و همبستگی پیرسون استفاده شد و نتیجه اینکه براساس فرضیه های مطرح شده بین این دو متغیر رابطه معناداری وجود داشت.
فهرست مطالب
چکیده: ۴
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه ۱۰
۱-۲ بیان مسئله ۱۳
۱-۳ ضرورت انجام پژوهش ۱۴
۱-۴ سوالات پژوهش ۱۵
۱- ۵تعریف نظری متغیرها ۱۶
۱-۶-تعریف عملیاتی متغیرها* ۱۶
فصل دوم: پیشینه تحقیق
سیستم لیکرتی : ۲۱
سبک های مدیریتی : ۲۴
اهمیت مشارکت : ۲۶
موانع مدیریت مشارکتی : ۲۷
پیامدهای مثبت مدیریت مشارکتی: ۲۸
شبکه مدیریت: ۲۹
نظریات صفات رهبری ۳۰
نظریه اقتضایی رهبری ۳۱
نظریه منبع شناختی ۳۲
نظریه مسیرـ هدف: ۳۳
جانشین رهبری ۳۴
سبک وظیفه ورابطه مداری: ۳۵
سبک مدیریتی درایران: ۳۶
اثربخشی سازمان: ۴۰
مدل میسکل: ۴۲
مدل های سنجش اثربخشی ۴۴
مدیریت اثربخش: ۴۴
تفاوت مدیرموفق بااثربخشی : ۴۶
ویژگی مدیران اثربخش : ۴۷
ملاک های اثربخشی: ۵۱
مقیاس های اثربخشی سازمانی: ۵۲
مدل های اثربخشی سازمانی: ۵۵
ادغام معیارهای اثربخشی: ۵۹
پیشینه تحقیق: ۶۰
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳ شیوه پژوهش ۶۵
۲-۳- جامعه آماری ۶۶
۳-۳-نمونه آماری ۶۶
۲-۳ گردآوری اطلاعات ۶۶
پرسشنامه هوش هیجانی بار- آن (EQ-i) ۶۷
۳-۳ روایی و پایایی ابزار گردآوری دادهها ۶۷
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴-مقدمه ۶۹
۲-۴- بحث نتایج ۶۹
فصل پنجم: بررسی نتایج
۱-۵- نتیجه گیری ۷۴
۲-۵- محدودیت ها و پیشنهادات ۷۵
ضمایم
پرسشنامه ۷۶
منابع و مأخذ: ۸۳
دیدگاه ها