no-img

ادامه مطلب

DOC
روش تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است
doc
آذر ۲۴, ۱۳۹۴
تعداد صفحه:19
۵,۰۰۰ تومان
۵,۰۰۰ تومان – خرید

روش تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است


روش تحقیق مطالعه یک دانش آموز که دچار اختلال در یادگیری است

انگیزه و هدف تحقیق:
جامعه اسلامی و انقلابی ما در مسیر رشد و تعالی خود مسئولیت خطیر و مقدس انسان سازی را بر دوش معلمین نهاده است و هزاران خانواده با امید و آرزو و کودکان و نوجوانان خود را در آغوش مدارس می سپارند تا اولیای مدرسه با علم و ایمان دلسوزی به ترتیب و آموزش فرزندانشان بپردازند معلمی که از توانایی های یادگیری آگاهی ندارد و شاید به طور مستمر کودکانی را که رفتارهای ویژه ای از خود نشان می دهند مورد توبیخ قرار دهد و از آنان بخواهد که بیشتر توجه کنند و در حل مسئله پویاتر باشند در جریان این بی توجهی و مورد توبیخ قرار گرفتن توسط معلم باید منتظر بروز ناتوانائی های یادگیری جدیدی باشند. هدف از انجام این تحقیق این است که در مورد یک دانش آموز که دچار ناتوانی در یادگیری است ارزیابی به عمل آید، عواملی را که باعث بروز اختلال در یادگیری او شده شناسایی و به یاری خداوند متعال راه حل های مناسبی برای از بین بردن مشکلات و مشکلی که بر سرراه این دانش آموز قرار داد ارائه شود. و از آنجائی که خداوند متعال عنایت فرمود من توانستم در این راه قدم بردارم و با شناختی که از نظر اخلاقی، شخصیتی، اقتصادی، فرهنگی دانش آموز پیدا کردم در این راه موفق شدم.
مقدمه
شناخت افراد دانش آموز مهمترین ابزار در جهت تثبیت، اصلاح و یا تغییر رفتارهای روزمره آنان به شمار می آید. هر چند شخصیت انسان از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که امکان شناخت دقیق و کامل خصوصیات جسمی و روانی آنها را محدود می نماید ولی در حد توانایی خود باید بکوشیم تصویر مناسبی از توانمندی ها در روحیه های فردی ویژه دانش آموز کسب نماییم یا بتوانیم راه را برای برقراری ارتباط سودمند با آنان هموار کنیم و در مسیر تعلیم و تربیت عملی و فعال نقش های ویژه ای اعمال نماییم.

فهرست مطالب

عنوان ………………………………………………………………………   صفحه

اتگیزه و هدف تحقیق ………………………………………………………..     ۱

مقدمه …………………………………………………………………………….       ۲

بیان مسئله ………………………………………………………………………..     ۴

توصیف وضعیت موجود ……………………………………………………..     ۵

ویژگی های گردآوری اطلاعات ………………………………………….     ۱۰

تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………..     ۱۳

ویژگی های راه پیشنهادی برای تغییر داده ها ……………………….       ۱۴

چگونگی اجرای تغییر پیشنهادی …………………………………………       ۱۷

چگونگی نظارت بر راه حل جدید ……………………………………..       ۱۸

بیان پیشنهاد ………………………………………………………………….         ۱۹

نتیجه گیری ………………………………………………………………….       ۲۰

منابع و مآخذ…………………………………………………………………         ۲۱



موضوعات :
روش تحقیق

درباره نویسنده

تک پروژه بزرگترین مرجع برای دانشجویان

تک پروژه 123 نوشته در مرجع پایان نامه، مقاله، کتاب، پروژه دانشجویی، کنکور، استخدامی دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *