no-img

ادامه مطلب

PDF
رابطه بين ميزان پذيرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی
pdf
مهر ۲۰, ۱۳۹۶
۲,۰۰۰ تومان
۲,۰۰۰ تومان – خرید

رابطه بين ميزان پذيرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی


رابطه بين ميزان پذيرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی

مقدمه : از نگاه بيشتر صاحب نظران آموزشي ، جو سازماني مهم ترين منبع نوآوری آموزشي و نوآوري هاي برنامه درسي مي باشد. به عبارتي تعميق و گسترش فرهنگ نوآوری آموزشي به عنوان يکي از نيازهاي ضروري موسسه هاي آموزشي ، نيازمند توجه اساسي به امر آموزش در اين زمينه مي باشد هدف ازاين پژوهش مطالعه رابطه بين ميزان پذيرش نوآوري برنامه درسي و بعدهاي جو سازماني از ديد اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان بود.

روش ها: در اين تحقيق از طرح پيمايشي استفاده گرديده است . جامعه آماري اين پژوهش را اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان تشکيل مي دهند. نمونه آماري پژوهش بخشي از جمعيت اعضاي هيأت علمي علوم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان هستند. در انتخاب اعضاي هيأت علمي از روش نمونه گيري طبقه بندي متناسب با حجم استفاده شده است و ١٧٤نفر به عنوان نمونه انتخاب گرديدند. داده هاي مورد نياز پژوهش از طريق دو ابزار، اسناد و مدارک ، پرسشنامه محقق ساخته گردآوري شده است . ضريب پايايي هر دو پرسشنامه جو سازماني و ميزان پذيرش نوآوري برنامه درسي با استفاده از ضريب آلفاي کرونباخ ٠/٩٦ به دست آمد. روايي صوري و محتوايي به وسيله متخصصين و کارشناسان برنامه ريزي درسي و مديريت آموزشي مورد تأييد قرار گرفت . تجزيه و تحليل داده ها در دو سطح توصيفي و استنباطي صورت گرفته است .



موضوعات :
فارسی , مقاله

درباره نویسنده

تک پروژه بزرگترین مرجع برای دانشجویان

تک پروژه 123 نوشته در مرجع پایان نامه، مقاله، کتاب، پروژه دانشجویی، کنکور، استخدامی دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *